Sportgastein !




Cho i boet alla blogg läsare Robin här! Gårdagen började så klart med att vi drog ut i backen som vanligt , Själv gjorde man värsta vurpan när jag åkte in i stubbe och slog en volt och landa med huvudet under sjukt mycket snö! men sådan tur som man har klarade man sig utan en skråma. Resten av dagen blev det återhämtning för oss alla. Vi tyckte att vi var värda det efter den hårda pubrundan . Hence och ost passade på att gå en egen liten pubrunda med mycket drickande och annat skoj.

Idag vaknade man och mådde dåligt ( och hade inte ens druckit , sorgligt.... ) så jag fick gå och lägga mig igen medans resten är just nu i sportgastein och åker sönder backarna , så vi får se vem som blir dagens hjälte och om någon trillat :) 

Idag är det ju 150 dagar tills vi tar studenten så det måste man ju fira ikväll , för att göra min mamma glad ska jag faktiskt ta det lungt med drickandet idag :)<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0