Heineken <3


 Tja tja!
läget är helt underbart här nere. som ni ser på bilden så kan man inte vara mer än glad:D
snowboard åkningen har varit på top idag. alla har minst face plantat vars en gång och sen så har vi åkt en pist som var 1 mil lång och den var riktigt niice. 

Dagens hjälte går då till mig själv (a) (Hence)
det jag gjorde var att hjälpa en lite kille att resa sig upp, hämtade skidan och hjälpte han på med den. killen var ca 6 år typ.

Dagens klant går till osten då han har kört in i linda för andra gången haha. och denna gången var det inte i backen utan direkt efter liften :P

Afterskin idag blev dock inte så lång i med att vi inte kunde sitta ner, lite tråkigt...

Ikväll kommer det bli galet som fan då det är värsta festen på ena nattklubben (Gatz)!
så nu har vi inte tid att blogga mer då vi ska käka mat om 2 min Seeee Yaaaa ! puss<3

 
 


Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson

har ni inte hajjat jibbing looken än eller? ;)Man brukar köra på långa t-shirtar som går ner till knäna och så drar man ner byxorna lite ;) ni ser ut som några turister ;) okej då ni är ju det, men ändå :)....

hahahah :D

Jesper kan ju ta med er upp till åre så kommer jag och lär er ;)

2010-01-16 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0