ba ba badgastein ba ba badgastein!

cha cha alla blogg tittare !  idag så drog vi till sportgastein och skulle testa deras härliga backar. när vi kom ditt så kunde man inte se ett skit men som tur var så var bara dimman nere i dalen. i med att dör inte finns några hotell i sportgastein så var där inte så mycket folk så det resulterade i att pistarna var sjuuuuk NICE!  
så ja nu börjar kvällen närma sig och vi ska snart börja kröka. men jag kan ju nämna först att andersson och jag (hence) har druckigt vars 2 liter beer idag men osten och robba ligger tätt in på oss och klocka har ju precis nästan slagit 8. men tyvär kan vi inte gå in på rummet och börja förfesta för att andersson och janni har sina behov. hähähä... för att fördriva tiden så ska vi gå in och lira lite tabel fussball. måste kila nu för att matchen ska börja så SEEEEEEE YAAAAAA ! / Hence , robba  och osten


Kommentarer
Postat av: Marie

Ni e för goa allihop!!! Äntligen funkar bloggen igen så jag kan läsa om era äventyr. Kunde varit kul o se lite bilder från backen men kameran kanske inte är med där? Som svar på Robins kommentar så JA du gör en mamma glad!!!!!

Saknar Dig min påg!!!!!

Var rädda om Er!!! Kram Marie

2010-01-13 @ 08:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0